Ta ditt PR-arbete till nästa steg – En morgon av nyttiga insikter

Inbjudan till frukostseminarium: Ta ditt PR-arbete till nästa nivå

Datum: Fredagen den 24 maj

Plats: Novus, Sveavägen 59, 6 tr, Stockholm eller online

Tid: Dörrarna för frukostmingel öppnar kl. 8.30, seminariet börjar kl. 9.00

Arrangeras av: Novus med talare från BWC Global och Trygg Hansa

Välkommen till frukostseminariet arrangerat av Novus med talare från BCW och Trygg Hansa!

Novus bjuder in dig till ett frukostseminarium kring PR där vi presenterar hur effekten av PR bör mätas för att definiera framgång, både på kort och lång sikt. Vi kommer behandla ämnen som att arbeta med undersökningar i PR-syfte, hur man arbetar strategiskt med insikter för att skapa effekt och hur man blir och förblir en ledande röst, en “thought leader”, inom sitt område.

Vid Spinngalan 2024 presenterade Novus “Folkets pris” – en utmärkelse till den kampanj som inte bara når ut och engagerar, utan också genererat verklig effekt. Detta pris lyfter fram PR-initiativ som inte bara fångar publiken utan också gör en mätbar och positiv skillnad för varumärket. Missa inte chansen att vara en del av denna inspirerande och framåtblickande diskussion om PR och dess förmåga till verklig påverkan.

Anmäl dig till frukostseminariet via formuläret:

https://novus.se/integritetspolicy/

Om du skulle ha problem med formuläret maila istället till: peter.rosin@novus.se


En fullspäckad agenda

Få en inblick i arbetet bakom PR-kampanjer och vad som krävs för att bli en ‘thought leader’ inom ditt område tillsammans med Peter Rosin, senior rådgivare på Novus. Peter, med över 25 års branscherfarenhet, leder affärsområdet PR & PA. Med hans breda erfarenhet i analys av opinion, samhällstrender och kommunikation både i Sverige och internationellt hjälper Novus våra uppdragsgivare att skapa underlag för samt mäta och förstå effekterna av PR.

 

Upptäck hur PR-byrån BCW som vann Folkets pris 2024 med sin kampanj “Värmeslagaren” för Arken Zoo arbetar strategiskt med insikter när Nora Mäki, Head of Network Clients på BCW, delar med sig av arbetet bakom hur man skapar en framgångsrik PR-kampanj. Nora, med internationell erfarenhet och ansvar för Pan-Nordiska och internationella konton på BCW, kommer med utgångspunkt i Värmeslagar-kampanjen beskriva hur de arbetar med strategiska insikter för att få goda resultat.

 

Få en inblick i hur Trygg-Hansa arbetar med sin position som Though leader av Maria Ankarcrona, kommunikationschef på Trygg-Hansa. Med 25 års erfarenhet från PR- finans- och försäkringsbranschen, har Maria en djup kunskap och erfarenhet inom kommunikationens nyanser. Hon kommer bland annat belysa Trygg-Hansas arbete med Livbojen och vattensäkerhet, som sträcker sig tillbaka till 1954. Dessutom kommer hon att visa hur de använder sig av Novus undersökningar för att upprätthålla tankeledarskapet inom vattensäkerhet med hjälp av PR.

Varmt välkommen!

Novus kundcase

{{ _sitesettings.l10n.newslettersignup.closedcontent }}
{{ _sitesettings.l10n.newslettersignup.opencontent }}:
{{ _sitesettings.l10n.newslettersignup.opencontent }}: