Blogg

Novus Blogg kommenterar och reflekterar kring undersökningens styrkor och utmaningar i vår föränderliga värld.

Vilket av varumärkesnyckeltalen är absolut viktigast att mäta?

15 okt 2024

Det är en av de vanligaste frågorna man ställer sig när man ska följa upp varumärkesinsatser. Inte sällan har kunden själv kommit till slutsatsen att det måste ju då vara kännedomen eller preferensen. Men att säga att kännedomen eller preferensen är det mest optimala nyckeltalet är som att påstå att strumpor eller halsduk är det […]

Läs inlägg

Novus bjuder in Mattias Munter

13 jun 2024

Om kommunikationskonsten att engagera de oengagerade  Att kommunicera komplexa och långsiktiga ämnen, som pensionssparande, till en målgrupp som kanske är mindre engagerad kan vara en utmaning. Mattias Munter, pensionsekonom på Skandia, delar med sig av sina erfarenheter och insikter kring hur man effektivt kan öka medvetenheten och engagemanget i sådana frågor.  Kommunikationen har varit central  […]

Läs inlägg
Sida av 53

Novus kundcase

{{ _sitesettings.l10n.newslettersignup.closedcontent }}
{{ _sitesettings.l10n.newslettersignup.opencontent }}:
{{ _sitesettings.l10n.newslettersignup.opencontent }}: