Frukost med PR-fokus

Frukostseminarium: Ta ditt PR-arbete till tankeledarnivå

Seminariet hölls fredagen den 24 maj.

Arrangeras av: Novus med talare från BWC Global och Trygg Hansa.

Välkommen till frukostseminariet arrangerat av Novus med talare från BCW och Trygg Hansa!

Novus bjuder in till ett frukostseminarium kring PR. Vi kommer prata kring hur man kan använda undersökningar i PR-syfte, hur man arbetar strategiskt med insikter för att skapa effekt och hur man blir och förblir en ledande röst, en “thought leader”, inom sitt område. Vi presenterar hur effekten av PR bör mätas för att definiera framgång, både på kort och lång sikt.

Vid Spinngalan 2024 presenterade Novus “Folkets pris” – en utmärkelse till den kampanj som inte bara når ut och engagerar, utan också genererat verklig effekt. Detta pris lyfter fram PR-initiativ som inte bara fångar publiken utan också gör en mätbar och positiv skillnad för varumärket. Missa inte chansen att vara en del av denna inspirerande och framåtblickande diskussion om PR och dess förmåga till verklig påverkan.

Är intresserad av att se seminariet i efterhand kan du göra en förfrågan via mail till peter.rosin@novus.se


En fullspäckad agenda

Få en inblick i arbetet bakom PR-kampanjer och vad som krävs för att bli en ‘thought leader’ inom ditt område tillsammans med Peter Rosin, senior rådgivare på Novus. Peter, med över 25 års branscherfarenhet, leder affärsområdet PR & PA. Med hans breda erfarenhet i analys av opinion, samhällstrender och kommunikation både i Sverige och internationellt hjälper Novus våra uppdragsgivare att skapa underlag för samt mäta och förstå effekterna av PR.

 

Upptäck hur PR-byrån BCW som vann Folkets pris 2024 med sin kampanj “Värmeslagaren” för Arken Zoo arbetar strategiskt med insikter när Nora Mäki, Head of Network Clients på BCW, delar med sig av arbetet bakom hur man skapar en framgångsrik PR-kampanj. Nora, med internationell erfarenhet och ansvar för Pan-Nordiska och internationella konton på BCW, kommer med utgångspunkt i Värmeslagar-kampanjen beskriva hur de arbetar med strategiska insikter för att få goda resultat.

 

Få en inblick i hur Trygg-Hansa arbetar med sin position som Though leader av Maria Ankarcrona, kommunikationschef på Trygg-Hansa. Med 25 års erfarenhet från PR- finans- och försäkringsbranschen, har Maria en djup kunskap och erfarenhet inom kommunikationens nyanser. Hon kommer bland annat belysa Trygg-Hansas arbete med Livbojen och vattensäkerhet, som sträcker sig tillbaka till 1954. Dessutom kommer hon att visa hur de använder sig av Novus undersökningar för att upprätthålla tankeledarskapet inom vattensäkerhet med hjälp av PR.

Varmt välkommen!

Novus kundcase

{{ _sitesettings.l10n.newslettersignup.closedcontent }}
{{ _sitesettings.l10n.newslettersignup.opencontent }}:
{{ _sitesettings.l10n.newslettersignup.opencontent }}: