2024 #6: Varumärkesåret 2024
Novus Varumärkesjulbrev!
I årets sista varumärkesbrev bjuder vi på en spännande framtidsspaning inför 2025 tillsammans med Caroline Thunved, vd på Sveriges Kommunikatörer. Vi avslöjar även vilka varumärken som svenskarna associerar allra mest med julen, en tillhörande julreflektion och Novus sammanfattande årskrönika för 2024.
Vilka utmaningar är mest aktuella för kommunikationsbranschen?
Kommunikation är ett kraftigt verktyg. Vi bjöd in Caroline Thunved, vd på Sveriges Kommunikatörer, för att ge sina framtidsutsikter för kommunikationsbranschen år 2025.
Till Caroline Thunveds spaning
Julens varumärken
Vilka varumärken förknippar befolkningen i Sverige mest med julen? Novus har ställt frågan till svenska folket, och Client Advisor Lovisa Brunnberg reflekterar över varumärkens unika förmåga att väcka julkänslor.
Novus årskrönika 2024
Året 2024 har varit ett händelserikt år med många spännande undersökningar och värdefullt nätverkande med aktörer som sett ett ökat kunskapsbehov. Vi har därför bett några av våra medarbetare att ge sammanfattande kommentarer från det snart gångna året.
Juliga hälsningar från Novus varumärkesteam!
Har du frågor som rör varumärke eller kommunikation?
Kontakta oss här: varumarke@novus.se
I Novus Varumärkesbrev bjuder vi kontinuerligt på kunskap, fakta och rapporter inom området varumärke och kommunikation. Vill du ta del av det i realtid? Prenumerera här.