Novus Effektintyg som en del av kampanjutvärderingar

En professionell oberoende bedömning av kommunikationseffekt.

Ta din kampanjutvärdering till nästa nivå med Novus Effektintyg. Utifrån ett antal effektivitetsmått och effektindikatorer görs en professionell och oberoende granskning av er marknadsföringsinsats som sedan sammanställs av en erfaren affärsanalytiker i Novus Effektintyg.

Att vi på Novus älskar att analysera och hitta sanningen bakom siffrorna är ingen nyhet. Att vi dessutom brinner för varumärken och marknadskommunikation, är även det något som inte gått många förbi. Med hjälp av ett antal kundanpassade analysmetoder kan vi bistå med att utvärdera er marknadskommunikation och en specifik kampanj.

Vi har uppgraderat våra kampanjutvärderingar med Novus Effektintyg! Det får du just nu utan ytterligare kostnad när du beställer en vanlig kampanjutvärdering.

Hur går det till?

Utifrån ett antal effektivitetsmått och effektindikatorer görs en professionell och oberoende granskning av er marknadsföringsinsats som sedan sammanställs av en erfaren affärsanalytiker i Novus Effektintyg.

Oavsett om syftet är att redovisa kampanjens resultat för externa investerare, den egna ledningen eller om ni vill dra slutsatser inför kommande kampanjer, så passar Novus Effektintyg perfekt. Att utvärderingen genomförs av en extern, oberoende och professionell aktör som Novus, skapar ännu mer tyngd åt analysresultatet.

Ta kontakt med vårt varumärkesteam för mer information om Effektintyget: varumärke@novus.se

Ieva Englund

Client Development Advisor, Novus

 

Varje månad bjuder vi på kunskap, fakta och rapporter inom området varumärke och kommunikation i form av Novus Varumärkesbrev. Vill du ta del av det? Prenumerera här.

Novus kundcase

{{ _sitesettings.l10n.newslettersignup.closedcontent }}
{{ _sitesettings.l10n.newslettersignup.opencontent }}:
{{ _sitesettings.l10n.newslettersignup.opencontent }}: