Novus Nyhetsbrev vår 2023
Tillförlitlighet är viktigare än någonsin
Ekonomisk oro har präglat de första månaderna av 2023 och vi lever i tider med snabba växlingar. Att förstå sin omvärld och möta en marknad i förändring är viktigt för att hänga med i hjulet som snurrar allt snabbare.
Oavsett om det handlar om att leverera värdefulla insikter till våra kunder, bidra till att stärka varumärken eller överträffa förväntningar, så kan vi på Novus leverera tillförlitlighet. Här finner du ett axplock kring hur vi har gjort precis just det under våren.
Väl mött!
Alla ville läsa om döden
I flera månader ville svenskarna läsa extra mycket om döden. I samarbete med Novus publicerade Fonus rapporten ”Svenskarna och döden” som fick stor publicitet i nyhetsmedia över hela landet. Men hur kunde undersökningen nå ett så brett genomslag?
Kan man förutspå framtiden?
Stanfordforskaren Jon Krosnick berättade under ett fullmatat webbinarium om vanliga missuppfattningar gällande opinionsundersökningar – och visade sin publik vad de kan lita på och inte.
Därför är 9 av 10 kunder nöjda med Novus
Vi är oerhört stolta över att kunna presentera att nio av tio av Novus kunder är nöjda med oss. Hela 96 procent skulle dessutom rekommendera våra tjänster. Vår kundrelationsexpert berättar om resultatet och våra fortsatta utvecklingsplaner!
Så kommer Novus erbjudande stärkas
Vi presenterar: Novus Varumärkesbrev
Under våren fick vårt nyhetsbrev ett syskon! Novus rykande färska Varumärkesbrev ger värdefulla insikter kring hur du kan påverka ditt varumärke. Varje utgåva bjuder på spännande möten, kunskapsartiklar, djupdykningar och tips från experter.
Här får du ett smakprov på innehållet!
De agerar bäst i en kris – enligt svenska folket
Vi har frågat allmänheten vad de tycker om svenska företags, organisationers och myndigheters kriskommunikation. Vilka är egentligen bäst respektive sämst? Och vilken fråga är avgörande för att ditt varumärke ska bestå?
Kampanjutvärdering på en helt ny nivå!
Effektintyget visar att kundens marknadsföringsinsats har granskats och sammanställts av en oberoende och erfaren affärsanalytiker. Effektintyget skapar mer tyngd åt analysresultatet.
Är du inte prenumerant än?
Har du fått brevet vidarebefordrat till dig, men vill ha det direkt i din inkorg nästa gång?
Klicka för att prenumerera på våra nyhetsbrevutskick…