Kundundersökningar
Starka kundrelationer börjar med insikt
Hållbar tillväxt handlar inte bara om att hitta nya kunder, utan också att stärka de existerande kundernas känslomässiga engagemang till varumärket.
När en kund möter ditt varumärke för första gången har du en chans att skapa en upplevelse som imponerar och inspirerar. En stark start leder ofta till att kunden sprider ett positivt budskap, återkommer och bidrar till varumärkets tillväxt. Genom att vårda dina befintliga kunder med genuina och positiva upplevelser samtidigt som du mäter och förbättrar kundresan bygger du en långsiktig, kostnadseffektiv strategi för ditt varumärke.
Engagerade kunder…
- Köper igen och köper mer
- Rekommenderar till andra
- Är mindre benägna att leta efter alternativ
- Är mindre sårbara för konkurrenternas erbjudanden
Novus erbjudande inom kundinsikt
Våra tjänster omfattar hela kedjan från strategiska beslutsunderlag för ledningen, till operativa insikter för ett kund- och användardrivet arbetssätt. Genom att integrera olika insiktskällor, analysera och hitta en balans mellan olika kundinsikter kan Novus hjälpa företag att skapa goda kundupplevelser och en förbättrad kundresa.