Ieva Englund gäst i podden StrategyLaLaLand

Novus affärsrådgivare och varumärkesexpert Ieva Englund gästar podden StrategyLaLaLand

Poddavsnittet heter “Hur kan marknadsförare veta vad vi tror oss veta” och tar avstamp i det faktum att Victorias Secret i Sverige nyligen gick i konkurs och eftersnacket som följde. StrategyLaLaLand är en podd om varumärkesstrategi av Mats Georgson och Alexander Todoran. Ieva Englund är inbjuden till Podden för att sprida ljus över hur ett varumärke kan gå så fel och hur man kan undvika att göra det. Här bjuds på intressanta anekdoter att ta lärdom av.

Lyssna på poddavsnittet här.

{{ _sitesettings.l10n.newslettersignup.closedcontent }}
{{ _sitesettings.l10n.newslettersignup.opencontent }}:
{{ _sitesettings.l10n.newslettersignup.opencontent }}: