Frukostseminarium om marknadsstrategi; hur hittar man tillväxtpotentialen?

 

Arrangeras av: Novus, M&C Saatchi och Life

Life, en av Nordens främsta hälsokedjor, har med sitt starka engagemang för att främja naturlig hälsa etablerat sig som en betydande aktör inom hälsobranschen. Denna framgångsresa har innefattat en grundlig marknadsanalys, utveckling av nya kommunikationskoncept och en väl genomarbetad strategi. Lyssna på representanter från Life, M&C Saatchi och Novus när vi delar med oss av våra insikter och kunskaper om tillväxtpotential, samt styrkan och sammanhållningen som uppstår när vi arbetar tillsammans för att förstå både data och den mänskliga verkligheten.

Medverkande:
Lovisa Brunnberg, rådgivare och varumärkesspecialist på Novus
Mounes Zandi, strateg på M&C Saatchi
Emmelie Johansson, marknads- och e-handelsdirektör på Life

Datum: 19 april 2024

{{ _sitesettings.l10n.newslettersignup.closedcontent }}
{{ _sitesettings.l10n.newslettersignup.opencontent }}:
{{ _sitesettings.l10n.newslettersignup.opencontent }}: